Wersja twojej przeglądarki jest przestarzała. Zalecamy zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.

 ul. Wł. Łokietka 8B/3, Fabryka Czekolady Kraków

Rejestracja wizyt:

>Kontakt

Konsultacje treningowe i programowanie treningu indywidualnego

  • Ćwiczenia „Zdrowy kręgosłup i dobra postawa” 

Postawa ciała w pojęciu holistycznym oznacza nie tylko odruchowe ustawienie poszczególnych odcinków ciała w pozycji stojącej, ale jest odzwierciedleniem nastawienia do świata i siebie samych. To niewerbalny komunikat na temat cech temperamentu czy przeżywanych emocji. Nasz kręgosłup obrazuje nasze poczucie bezpieczeństwa emocjonalnego i materialnego.

Proponowane ćwiczenia mają na celu stopniową i systematyczną poprawę postawy ciała wraz z pracą nad wewnętrzną postawą. Pozwalają zwiększyć elastyczność ciała i pewność siebie. Praca z ciałem może być komplementarna do psychoterapii.

Ćwiczenia „Zdrowy kręgosłup i dobra postawa”  są zalecane dla osób:

- dbających o zdrowie i profilaktykę chorób narządu ruchu

- o słabych mięśniach grzbietu, brzucha, szyi i ud

- spędzających dużo czasu w jednej pozycji

- nieśmiałych, zamkniętych w sobie, wstydliwych, nadpobudliwych 

- w każdym wieku

  •  Ćwiczenia ogólnousprawniające

Ćwiczenia ogolnousprawniające angażują wszystkie partie ciała podnosząc ogólną sprawność i kondycję organizmu. Pomagają zachować zdrowie, zadbać o wygląd sylwetki i poprawiają samopoczucie. Są niezastąpionym czynnikiem profilaktycznym wielu chorób w tym chorób układu sercowo-naczyniowego oraz narządu ruchu. Pozwalają zniwelować bóle kręgosłupa, bóle stawów oraz bóle głowy wynikające z bezruchu lub długotrwałego przebywania w jednej pozycji. Wskazane także dla osób pracujących za biurkiem lub za kierownicą. Polecane osobom ze skłonnością do depresji, gdyż poprawiają samopoczucie oraz nadpobudliwym, gdyż dają okazję do wyładowania energii. Ten program treningowy to propozycja dla wszystkich, którym nie odpowiada atmosfera ćwiczeń grupowych w klubach fitness i potrzebują indywidualnego podejścia do swojego ciała. Skierowane również do tych, którym brakuje samodyscypliny, systematyczności, motywacji lub pomysłu na ćwiczenia odpowiednie dla siebie.

  • Ćwiczenia wyszczuplające i modelujące

Ćwiczenia przyspieszają metabolizm i spalanie kalorii w trakcie i po treningu. Indywidualnie dobrana intensywność ćwiczeń pozwala spalić tkankę tłuszczową a ukierunkowanie ich na problematyczne partie ciała pomaga wymodelować sylwetkę i zmniejszyć lub całkowicie zlikwidować cellulitis. Ćwiczenia wskazane dla osób z nadwagą lub tendencją do tycia oraz dla tych, którzy pragną wysmuklić sylwetkę. Trening indywidualny skierowany jest szczególnie do tych, którzy nie czują się swobodnie w klubie fitness i potrzebują zestawu ćwiczeń dobranego do własnych oczekiwań. Systematyczna kontrola postępu pozwala na stopniowanie trudności i modyfikację zestawu ćwiczeń. Najlepszy efekt daje połączenie tego treningu z indywidualnie opracowaną dietą oraz masażem wyszczuplająco-modelującym.

Polityka cookies

Ten serwis korzysta z plików cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze.

Czy akceptujesz?